THE STORY OF LILA

WAAR HET ALLEMAAL BEGON

WAAR HET ALLEMAAL BEGON

In de zomer van 2022 begon Lila als een klein idee tijdens een trip naar Valencia. Toen ik een winkel vol haar clips ontdekte, dacht ik meteen: Wauw! En het inspireerde me om iets anders te maken dan de standaard zwarte clips. Zo ontstond de droom: een collectie vol vrouwelijkheid, karakter en handgemaakt vakmanschap.

DE EERSTE COLLECTIE DE EERSTE COLLECTIE

DE EERSTE COLLECTIE

Onze allereerste collectie bevatte de iconische Delfts Blauwe clip, en al snel ging een filmpje van iemand die 'm op de fiets droeg viral. Sindsdien breiden we uit met bijpassende toilettasjes en accessoires. Stap voor stap werd het een steeds groter kleurrijk feest.

ONS EERSTE VERKOOPPUNT ONS EERSTE VERKOOPPUNT

ONS EERSTE VERKOOPPUNT

Ons eerste verkooppunt was een mijlpaal waar we ontzettend trots op zijn. Daarna volgden er steeds meer winkels die onze items verkochten. Het blijft een "pinch me" moment om onze producten in zulke mooie concepten terug te zien. Inmiddels hebben we al vele blije klanten en liggen onze producten in meerdere winkels.

MEER DAN EEN MERK

Lila groeit en groeit, en wordt steeds meer een lifestyle brand. Er staat veel moois op de planning: we blijven vernieuwen, uitbreiden en onze iconen maken. En dat allemaal dankzij jullie, onze lieve Lila-fans, die ons blijven inspireren en steunen. Het avontuur is nog maar net begonnen!

VAN DROOM NAAR WERKELIJKHEID

VAN DROOM NAAR WERKELIJKHEID

Diezelfde avond ging ik meteen op ontdekkingstocht: wat komt er eigenlijk allemaal kijken bij het starten van een eigen merk? Van het vinden van de juiste materialen en leveranciers tot het ontwerpen van de eerste prototypes. Nog geen maand later had ik mijn allereerste samples in handen, en daarmee begon het echte avontuur écht.

EEN GROEIENDE LIEFDE

Wat begon met haarclips, groeide al snel uit tot een volwaardige collectie met toilettassen en tassen. Het ontwerpen, kleuren combineren en experimenteren met nieuwe ideeën houdt het fun, precies zoals Lila hoort te zijn.

EEN GROEIENDE LIEFDE

ACHTER DE SCHERMEN

In de zomer van 2024 maakte ik een bijzondere trip naar China om met eigen ogen te zien waar onze clips met zo veel liefde en vakmanschap tot leven komen. Sindsdien krijgen we regelmatig (video) updates vanuit India over het productieproces, nieuwe collecties en iconische designs die tot leven komen. Ben je nieuwsgierig? Volg onze sprankelende Suus op TikTok via @suusouds voor een kijkje achter de schermen!

ACHTER DE SCHERMEN

WAAR HET ALLEMAAL BEGON

In de zomer van 2022 begon Lila als een klein idee tijdens een trip naar Valencia. Toen ik een winkel vol haar clips ontdekte, dacht ik meteen: Wauw! En het inspireerde me om iets anders te maken dan de standaard zwarte clips. Zo ontstond de droom: een collectie vol vrouwelijkheid, karakter en handgemaakt vakmanschap.

VAN DROOM NAAR WERKELIJKHEID

Diezelfde avond ging ik meteen op ontdekkingsreis: wat komt er eigenlijk allemaal kijken bij het starten van een eigen merk? Van het vinden van de juiste materialen en leveranciers tot het ontwerpen van de eerste prototypes. Nog geen maand later had ik mijn allereerste samples in handen, en daarmee begon het echte avontuur écht.

DE EERSTE COLLECTIE

Onze allereerste collectie bevatte de iconische Delfts Blauwe clip, en al snel ging een filmpje van iemand die 'm op de fiets droeg viral! Sindsdien breidden we uit met bijpassende toilettasjes en accessoires. Stapje voor stapje werd het een steeds groter kleurrijk feest.

EEN GROEIENDE LIEFDE

Wat begon met haarclips, groeide al snel uit tot een volwaardige collectie met toilettassen en tassen. Het ontwerpen, kleuren combineren en experimenteren met nieuwe ideeën houdt het fun, precies zoals Lila hoort te zijn.

ONS EERSTE VERKOOPPUNT

Ons eerste verkooppunt was een mijlpaal waar we ontzettend trots op zijn. Daarna volgden er steeds meer winkels die onze items verkochten. Het blijft een 'pinch me' moment om onze producten in zulke mooie concepten terug te zien. Inmiddels hebben we al vele blije klanten en liggen onze producten in meerdere winkels.

ACHTER DE SCHERMEN

In de zomer van 2024 maakte ik een bijzondere trip naar China om met eigen ogen te zien waar onze clips met zoveel liefde en vakmanschap tot leven komen. Sindsdien krijgen we regelmatig (video) updates vanuit India over het productieproces, nieuwe collecties en iconische designs die tot leven komen. Ben je nieuwsgierig? Volg onze oprichter Suus op TikTok via @suusouds voor een kijkje achter de schermen!

MEER DAN EEN MERK

Lila groeit en groeit, en wordt steeds meer een lifestyle brand. Er staat veel moois op de planning; we blijven vernieuwen, uitbreiden en onze iconen maken. En dat allemaal dankzij jullie, onze lieve Lila-fans, die ons blijven inspireren en steunen. Het avontuur is nog maar net begonnen!